برگزیده هاموفقیت

عادت‌های مهم چگونه در موفقیت تأثیر دارند

ری را :: اگر به جزئیات قانون ۵ ساعت، دقت کنید متوجه خواهید شد که بیشتر از ایجاد عادت به انجام رکن‌های این قانون اشاره کردیم و عادت‌ها بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید در زندگی و موفقیت هرشخص نقش دارند. به این ترتیب عادت‌های خود را دست‌کم نگیرید چرا که همین عادت‌ها، آینده شما را می‌سازند.
همیشه روی کمک دیگران حساب کنید

به احتمال زیاد شما هم شنیده‌اید که بسیاری از سلبریتی‌ها به عنوان میلیونر‌های خودساخته‌ای شناخته می‌شوند که تمام آجر‌های موفقیت خود را شخصاً روی هم گذاشته‌اند و از هیچ به همه‌چیز رسیده‌اند. اما باور کنید چیزی به‌عنوان میلیونر خودساخته وجود ندارد. برای اثبات این ادعا کافی است به گزارش مجله معتبر فوربز اشاره کنیم که بر اساس آن، تمام تاجرین موفق دنیا، به‌نوعی کمک دریافت کرده اند.

این کمک ممکن است از جانب خانواده، دوستان و آشنایان و وام‌های بانکی صورت گرفته باشد. گاهی اوقات نیز چیز‌های کوچک‌تری مانند فراهم کردن شرایط تحصیل و خواب و خوراک یا دسترسی به اینترنت باعث شده تا راه‌های موفقیت یک فرد فراهم شود. دایره موفقیت از چیزی که فکرش را بکنید گسترده‌تر است و حتی اگر شرکت خوب و موفقی داشته باشید، باز هم قسمت زیادی از این موفقیت را مدیون کارمندان این شرکت هستید و نمی‌توان مدعی شد که موفقیت شخصاً به‌دست آمده است.
قانون ۵ ساعت، راهی برای رسیدن به هدف‌های شما است.

پایگاه اینترنتی (Observer) که مقاله‌های جالبی در زمینه موفقیت منتشر می‌کند مدعی است اگر فردی تمام وقت و انرژی خودش را به کسب پول و ثروت بیشتر اختصاص دهد، در نهایت خسته خواهد شد و به جای اینکه ثروتمند شود، به جمع ورشکسته‌ها اضافه می‌شود. به عبارت دیگر این یادگرفتن و اشتیاق به انجام کار‌ها از شیوه‌های متفاوت است که به فرد انگیزه می‌دهد و به او کمک می‌کند تا رویاهایش را دنبال کند.

سه رکن مطالعه، تفکر و آزمایش که در قانون ۵ ساعت به آن‌ها اشاره کردیم توسط سلبریتی‌ها و چهره‌های سرشناس زیادی امتحان شده‌اند و این قانون آزمایش خودش را پس داده است، به این ترتیب مطمئن هستیم شما هم از انجام آن ضرر نمی‌کنید و پس از مدتی به لطف قانون ۵ ساعت، شاهد دستیابی به رؤیا‌های خود خواهید بود.

منبع: grunge


↓به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ری را بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x