روانشناسیویژه ها

کودکان کریستالی چه ویژگی هایی دارند؟

کودکان کریستالی موجوداتی ظریف و زیبا هستند که توانایی خاصی دارند. بیشتر مردم این ویژگی ها را جادو فرض می کنند. این کودکان به طرز ویژه ای به انرژی کم ارتعاش حساس هستند.

وقتی می گوییم رنگ و کریستال منظور لقب نیست بلکه کودکانی است که با سطح هوش و توانایی های فوق العاده می توانند کارهای خارق العاده ای انجام دهند. با این حال بهتر است درباره کودکان کریستالی بیشتر بدانیم.

کودک کریستالی نیز عضوی از این نسل هستند که مانند هر کودک دیگری وظیفه دارند با عشق، آرامش و تعادل بر این دنیا تاثیر بگذارد.

شناخت “کودکان کریستالی” و کودکان رنگی هزاره سوم

ویژگی های کودکان کریستالی
مردم، پایه اصلی تغییرات در جهان را کودکان می دانند. در این باره یک نظریه وجود دارد که می گوید هر چه نسل بشر بیشتر ادامه داشته باشد، تغییرات ژنتیکی نیز بیشتر بر آن تاثیر گذاشته و آن ها را بهبود می دهد. شایان ذکر است که بیشتر پیروان این نظریه روحانیون و افراد معنوی هستند.

این نظریه کودکان را در الگوهای روان شناسی و رفتارهای غیر عادی مختلف با معیار های مشخص دسته بندی می کند.

بیشتر مردم معتقدند که اولین نسل از کودکان غیر عادی در دهه 50 یا 60 خود را نشان دادند اما تلاش آن ها برای پیشرفت جهان زیاد موفقیت آمیز نبود.

کودکان متولد شده بین دهه 70 تا 90 را کودکان رنگی می نامند. این نسل کودکانی سخت و محکم شناخته شده اند که نابودکننده سیستم هستند. وظیفه آن ها مقابله با نگرش هایی ست که آمیخته با دوست داشتن نیستند.

همه این ها در حالی است که کودکان کریستالی به دنبال ارزش های انسانی و صداقت هستند.

امروزه بسیاری از مردم درباره کودکانی با ماهیت مختلف صحبت می کنند، ماهیتی که به کودکان کریستالی بسیار شبیه است.

اولین کسی که توانست این نسل را به خوبی بشانسد، استیو روتر درسال 1999 بود. او در سال 2002 در فصل اول کتابش رسما در این باره صحبت کرد و تمام اکتشافات خود را توضیح داد و آن را یک کتاب راهنما برای تکامل بشر نامید.

از آن به بعد بسیاری از اندیشمندان و مردم به دنبال تعریف درست صفات و مشخصه های کودکان کریستالی تحقیقات بسیاری انجام دادند.

ویژگی های کودکان کریستالی

آشنایی با کودکان کریستالی رنگی
کودکان کریستالی در واقع به دنبال صلح هستند و موجودات صلح آمیزی شناخته می شوند.

آن ها به دنبال درک مستقیم و درک غیر معقول هستند و این درحالی است که کودکان رنگی سعی دارند از طریق تغییرات متمرکز، بشر را برای خوب بودن پیش برند.

کودکان کریستالی به جای انجام این کار به فکر التیام بخشیدن هستند. کودکان کریستالی موجوداتی زیبا و خوشبو هستند که چشمان آن ها بیانگر بسیاری چیز هاست.

آن ها ویژگی های به خصوصی دارند که بسیاری از مردم آن را جادو عنوان کرده اند. یکی حساس بودن به انرژی های کم ارتعاش و دیگری توانایی قوی و عزم راسخ در انجام امور است.

معنی کودکان کریستالی

ویژگی های کودکان کریستالی
رنگ یا کریستال همانگونه که گفتیم لقب یا عنوان خاصی نیست بلکه به سطوح مختلف آگاهی اشاره دارد.

این نسل جوانان نیازمندی خاصی به ارتعاشات کریستالی دارند؛ انرژی که در بیشتر موجودات زنده به ارتعاش در می آید.

حرکت از یک سطح آگاهی به دیگری باعث تغییر لغزش شخص می شود. فرکانس ارتعاشات بلوری یک چیز بسیار ویژه است که یکی از خالص ترین روش های ماده را از خود آشکار می کند.

در واقع انرژی کریستال یک بالنس دقیق بین دوگانگی است. مانند مردانه و زنانه، احساس و تفکر. این همان انرژی است که در تمام کودکان کریستالی ارتعاش می یابد.

خصوصیات کودکان کریستالی

کودکان کریستالی
کودکان کریستالی بسیار مهربان، با آرامش و همچنین دوست داشتنی هستند.

در کتاب کودکان کریستالی و رنگی، آنقدر از این کودکان تعریف شده است که والدین، آن ها را فرشتگان کوچک خطاب کرده اند. تمام این ها به دلیل علاقه به ایجاد صلح توسط آن هاست و در رفتار آن ها تعادل و نداشتن اخلاق خاص به چشم می خورد.

آن ها حتی قبل از راه رفتن و یادگیری سخن گفتن، می بوسند و بغل می کنند چرا که در ذات آن هاست.

آن ها افرادی بسیار محتاط هستند و این امر به معنی خجالتی بودن کودک نیست بلکه بیشتر دوست دارند به جای جلب توجه و شناخته شدن، مخفی باقی بمانند. آن ها تمایلی به ایستادگی ندارند.

در طب سنتی کودکان کریستالی را دارای اختلالات تکمیلی می دانند. از جمله اختلال بیش فعالی، کمبود توجه، سندرم اسپرگر یا اختلال طیفی اوتیستیک.

با این حال این موارد هیچگونه تاثیری در رفتار آن ها ندارد. آن ها همواره هدف زندگی شان را ثابت پنداشته و با اراده راسخ ادامه می دهند.

ویژگی های خاص کودکان کریستالی

استیو راثر در تعیین ویژگی های این کودکان تلاش بسیاری کرده است و تا حدودی نیز موفق شده تا آن ها را به دیگران بشناساند.

مانند نمونه: بیشتر کودکان کریستالی دارای توانایی های جنبشی و حساسیت های ارتعاشی خصوصا با زمین هستند. آن ها در مواردی نیز احساس همدلی می کنند. از دیگر ویژگی هایشان می توان حساس بودن به ترس و واکنش نشان دادن در این خصوص، اشاره کرد.


↓به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ری را بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x