دانلود موسیقی آرامبخش
موضوعات داغ

دانلود آهنگ Weightless (بی وزن) | موسیقی بیکلام و آرامش بخش

دانلود رایگان آهنگ بی وزن یا Weightless اثر گروه انگلیسی مارکونی یونیون ، موسیقی بیکلام زیبا و آرامش بخش برای ایجاد حس آرامش با ایجاد کنترل ضربان قلب و فشار خون که لحظات دلنشینی را برای شما به ارمغان می آورد.

ری رادانلود رایگان موسیقی بی کلام زیبا و آرامش بخش “بی وزن” برای آرامش خیال و کاهش استرس و اضطراب و همچنین مفید برای کاهش فشار خون و کنترل ریتم ضربان قلب (موسیقی درمانی)

به گزارش بخش موسیقی سایت ری را ، آهنگی که برای شما منتشر کردیم ، “بی وزن” نام دارد. این آهنگ متعلق به یک گروه انگلیسی به نام مارکونی یونیون ( Marconi Union ) است.

عصب شناسان “مایندلب اینترنشنال” از انگلستان مطالعه ای انجام دادند که در آن شرکت کنندگان باید یک سری پازل را حل میکردند. در حال حل کردن پازل ها به این اشخاص سنسور متصل بود. همانطور که پازل ها سطح استرس آنها را بالا میبردند ،دانشمندان فعالیت های مغزی، ضربان قلب، تنفس و فشار خون آنها را اندازه گیری کردند . دکتر دیوید لوییس توضیح داد که آهنگ “Weightless ” نسبت به هر موزیک دیگری که امتحان شد اثر آرام بخشی بیشتری داشت. این آهنگ اضطراب شرکت کننده ها را تا 65 درصد کاهش داد.

“لیز کوپر” بنیان گذار آکادمی صدا درمانی بریتانیا توضیح میدهد : “این آهنگ ریتم ثابتی دارد و با 60 ضرب در هر دقیقه شروع شده و کم کم حدود 50 ضرب میشود ، وقتی به این موسیقی گوش میدهید، کم کم ضربان قلب شما با ضرب آهنگ هماهنگ می شود” . به این پدیده “entrainment” میگویند ، یعنی هماهنگ شدن اندام های بدن با یک ریتم خارجی . پایین آمدن ضربان قلب کاهش فشار خون را به دنبال خواهد داشت.

به گفته ی کوپر، فاصله ی بین نت ها طوری انتخاب شده که حس آرامش و خشنودی را در فرد ایجاد میکند . ملودی تکرار نشده و این باعث میشود مغز استراحت کند چرا که دیگر درگیر این نیست که موسیقی را پیش بینی کند. هدف از ساخت این آهنگ کاهش استرس بوده و محصول همکاری گروه موسیقی با درمانگران می باشد.

در ادامه میتوانید این موسیقی را به صورت آنلاین گوش کنید و یا آن را از لینک زیر دانلود نمایید:

دانلود آهنگ Weightless
با کیفیت 320K – فرمت MP3


↓به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ری را بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




مطالب مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x